16 april - Reisverslag uit Larrasoaña, Spanje van Ad Bon - WaarBenJij.nu 16 april - Reisverslag uit Larrasoaña, Spanje van Ad Bon - WaarBenJij.nu

16 april

Blijf op de hoogte en volg Ad

16 April 2016 | Spanje, Larrasoaña

Om 6 uur ging het licht aan. Dus was ik vroeg aan het lopen. Veel dalen vandaag dus ook moeilijk. Ik had het zwaarder dan de vorige dagen ,hoort er misschien bij. Tot drie uur gelopen, zeker een uur geluncht in Zubirre. Ben nu in Larrosoana. Zit nu in een particulier albergue. Kleiner dan de minucipal, luxe,. Op de kamer en gezelschap van 5 Australiërs . Ik was trouwens nog niet binnen of voorspelde onweer brak los. Mijn kamergenoten hadden minder geluk. Kletsnat waren ze dachten het laatste stukje wel te redden zonder regenkleding, ik vrees dat ik hetzelfde gedaan zou hebben.
Blijkt trouwens in deze albergue de keuken kapot te zijn. Ik moet dus toch weer naar het dorp.
Werd uitgenodigd door de kamergenoten om mee te gaan naar het dorp voor het Pelgrimsmaaltijd in een restaurant in het dorpje.
Was lekker, we gingen om 9 uur slapen, iedereen was kapot.

Roncesvalles – Larrasoana 27 km.
GPS: 27,3 km, 6:40, gem. 4,1

• 17 April 2016 - 20:48

Marit :

(Vrijwel) Altijd goed, gezelschap van Ozzie's! Kus!