26 april - Reisverslag uit Hornillos, Spanje van Ad Bon - WaarBenJij.nu 26 april - Reisverslag uit Hornillos, Spanje van Ad Bon - WaarBenJij.nu

26 april

Blijf op de hoogte en volg Ad

26 April 2016 | Spanje, Hornillos

26 april

Vergeten te noteren dat ik gisteren voor Aad een stukje van de officiële route ben afgeweken, om voor hem wat foto's te maken van het huis waarin hij geïnteresseerd is. De overburen  hebben een rustige maar wel waakse hond. Die "variante" van de route was trouwens geen slechte. En ook niet meer km.
Ik was gisteravond toch wel moe , eten in een restaurantje was matig en voor mij veel te vet. Ik kreeg de neiging om het met een servetje te deppen. ;-). Moe, dus ik nam me voor het vandaag rustiger aan te doen. Dat betekent rond de 20 km. En die mogelijkheid was er ook. De start  in Burgos was zonnig, maar na een half uur kwam de nevel opzetten, zo bleef het koud. Na een stop halverwege mijn jack aangedaan  maar die kon dan toch weer snel uit. Fris en zonnig   zo mag het van mij blijven. En een lang mooi stuk hoog op het plateau, zon er op en hoog in de lucht de leeuwerik (poëtischer: de kwinkelerende leeuwerik). Wat mij betreft een puur Hollandse polderbeleving. Ik was al om half een op bestemming. Mooi de tijd om  achterstanden in te lopen. Wasje doen, voeten verzorgen. Het zonnige weer in de tuin, ja ik hoef niet de hele dag af te zien, maakte dat velen het zelfde deden. De Denen waarvan een dus sneller lijkt te herstellen kwamen aan het eind van de middag zelfs ook weer in hetzelfde albergue als waar ik zat, toevallig,  er zijn er hier wel vier albergues.
Overigens de jonge Braziliaan die zijn schoenen vergat, liep vanmiddag hier langs op zijn crocs!
Blijkt dat hij om de dag op schoenen of crocs loopt.

  • 26 April 2016 - 17:05

    Ruud De Ruiter:

    Wow, ik wordt op mijn wenken bediend.
    Ruud & Jose'

  • 26 April 2016 - 17:06

    Ruud:

    Aaaarch!! WORD

  • 26 April 2016 - 19:21

    Lucy:

    Wat is dat voor winkel?

  • 26 April 2016 - 21:06

    Aad Van Den Berg:

    Ja Aad, het huis ziet er nog even verwaarloosd uit. Biedt kansen. Welke route had je anders gelopen? Mijn route boek gaf groen langs Villalval aan.

  • 26 April 2016 - 21:07

    Aad Van Den Berg:

    Bedoel Ad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Hornillos

Mijn Camino de Compostella

de titel behoeft geen nadere toelichting

Recente Reisverslagen:

29 April 2016

29 april

29 April 2016

28 april

27 April 2016

27 april

26 April 2016

26 april

26 April 2016

25 april
Ad

Actief sinds 08 April 2016
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 5021

Voorgaande reizen:

13 April 2016 - 30 November -0001

Mijn Camino de Compostella

Landen bezocht: